Witamy!

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

0

Powiązanie dokumentów sprzedaży i zakupów

przez
Robert Klatka
na 30.03.2017, 12:24 3056 odsłony

Witam

Jestem nowy w systemach CRM i ERP. Czy da się powiązać dokument sprzedaży i zakupu ? 

Dla przykładu.

Kupiłem 10 kg marchewek po 1 zł za kg

Sprzedałem 10 kg marchewek po 1,30 zł za kg

Chciałbym powiązać dokument zakupu i sprzedaży tak abym mógł później zestawić sobie je i będę widział zysk na tej operacji.

 

Może to być w postaci raportów. Nawet nie chodzi o pojedynczą transakcję czy pojedynczy dokument. bardziej o zestawienia za dany okres czy też do danego projektu (projektem może być sprzedaż 1 tony marchewek do sieci sklepów)


0
Grzegorz Żurek
na 12.04.2017, 09:10

W module księgowości menu "Entries" > "Journal Entries" Tam masz wszystkie dokumenty nie tylko faktury. Można pogrupować je po periodzie, okresie. Chcąc analizować faktury, a nie księgowania trzeba mieć na uwadze, że na liście podsumowuje nam wartości, jeżeli mamy faktury walutowe wyjdzie nam przekłamanie. Entries / księgowania zawsze są przeliczane na walutę danej firmy, w której jesteśmy zalogowani.

  • Oflaguj


0

Dariusz Żbikowski

--Dariusz Żbikowski--

1280
| 4 3 3
LODZ, Polska
--Dariusz Żbikowski--
Dariusz Żbikowski
na 30.03.2017, 12:40

Jeśliw włączysz sobie księgowośc to bęziesz mógł analizować ilie towaru weszło do magazynu i wjakiej cenie, ile zostało sprzedane i za ile. Powiązania i analizy bezpośrednie 1=1 relizować można przy zakupach na zamówienie lub z wykorzystaniem kont analitycznych (np. dla projektu).

  • Oflaguj

Twoja odpowiedź