CRM - Zarządzanie relacjami z klientami
Zwiększ wydajność sprzedaży, popraw stopę wygranej, podnieś dochody
Zarządzaj bez wysiłku swoim przepływem sprzedaży. Przyciągaj potencjalnych klientów, monitoruj rozmowy telefoniczne i spotkania. Analizuj jakość swoich klientów, co pozwoli podejmować świadome decyzje i zaoszczędzić czas. Dokonaj integracji e-maili z wszystkich Twoich kontaktów, bezpośrednio w aplikacji.
Świetne tablice kanban umożliwiające przepływ informacji
Śledź Twój przepływ szans i możliwości z rewolucyjnymi tablicami kanban, już w kilku prostych krokach. Pracuj wewnątrz przepływu sprzedaży i otrzymuj błyskawicznie wizualne informacje na temat następnych akcji, nowych wiadomości, najlepszych możliwości i spodziewanych przychodów.
Zwiększ swoją sprzedaż wraz ze świetnym oprogramowaniem do zarządzania, dla firm każdej wielkości.
Integracja sieci społecznych
Jedyny Open Source CRM z wbudowanymi funkcjami społecznymi
Wnieś wiedzę społeczną do swojego procesu sprzedaży. Uzyskuj informacje z portali społęcznościowych takich jak: Linkedln, Twitter czy Facbook, aby łatwiej odnaleźć perspektywy oraz automatycznie załadować dane kontaktowe w Twojej książce adresowej.
Łatwe zarządzanie potencjalnymi klientami
Autmatycznie znajduj potencjalnych klientów w przychodzących e-mailach. Sprawnie ich analizuj oraz porównuj wydajność kampanii, działu, kanału lub zespołu sprzedaży.
Znajduj kopie, łącz klientów oraz przypisuj ich do odpowiedniego sprzedawcy w jednej operacji. Spędzaj mniej czasu nad administracją, a więcej nad potrzebami potencjalnych kupujących.
Zorganizuj swoje szanse
Przejrzysty interfejs użytkownika z wszystkim na jednym ekranie
Uporządkuj swoje możliwości, dzięki czemu będziesz mógł skoncentrować się
na najlepszej ofercie. Zarządzaj wszystkimi interakcjami z klientem z konkretnej oferty, takimi jak e-maile, rozmowy telefoniczne, notatki wewnętrzne, spotkania i cytaty.
Śledź szanse, które Cię interesują i bądź informowany o konkretnych wydarzeniach: sprawa wygranej lub przegranej, etap zmian, nowe zapotrzebowania klientów, itd.
Integracja i automatyzacja e-maili
Korzystaj z tej samej aplikacji e-mail, z którą pracowałeś do tej pory. Nieważne czy Twoja fima używa Microsoft Outlook czy Gmail'a, nikt nie będzie musiał zmieniać sposobu w jaki pracuje, a co za tym idzie, wszyscy pozostaną wydajni.
Kieruj, sortuj i filtruj przychodzące wiadomości automatycznie. Odoo CRM przechwytuje e-maile i przyporządkowuje je do odpowiedniej szansy, czy też do zespołu sprzedaży. Listy nowych potencjalnych klientów są tworzone w locie, a zainteresowani sprzedawcy są powiadamiani automatycznie.
Plany pracy i współpracy
Planuj harmonogram spotkań i rozmów telefonicznych za pomocą zintegrowanego kalendarza. Możesz zobaczyć jednocześnie swój własny plan jak i plany swoich kolegów z pracy, w jednym widoku. Jako kierownik, szybko sprawdisz, nad czym Twój zespół obecnie pracuje i ustawisz harmonogram dla niektórych zadań.
Prowadź automatyczne kampanie marketingowe
Zwiększ wydajność poprzez automatyzację zadań
Skorzystaj z kampanii marketingowych w celu automatyzacji procesu akwizycji i promocji. Definiujesz automatyczne działania (np. prośba o kontakt telefoniczny, wysłanie e-mail, ustawienie przypomnienia, itp.) na podstawie różnych przesłanek (brak aktywności przez 20 dni, odpowiedział na e-mail promocyjny, itp.).
Optymalizujesz kampanię od sygnału do zamknięcia, w kążdym kanale. Podejmujesz trafniejsze decyzje o tym, gdzie inwestować i w efekcie zobaczysz wpływ działań marketingowych na stan firmy.
Dostosuj cykl sprzedaży
Dostosowanie etapów sprzedaży do Twoich potrzeb
Raporty i pulpity menedżerskie
Uzyskaj dostęp do właściwych informacji aby podejmować trafniejsze decyzje
Dobry przegląd pozwoli podejmować lepsze decyzje. Zbudujesz panele kontrolne, tak aby uzyskać obraz Twojej firmy na pierwszy rzut oka. W czasie rzeczywistym, raporty i wykresy, które każdy może tworzyć i udostępniać.
Napędzaj zaangażowanie poprzez współzawodnictwo
Naturalne pragnienia konkurencji utworzą dźwignię finansową
Wzmocnisz dobre nawyki i zwiększysz ilość wygranych dzięki nagrodom inspirowanym mechaniką gry. Skup zespoły sprzedaży na jasnych celach biznesowych, stawiając wyzwania, wzmacniając cele osobiste i kreując liderów zespołu.
Liderzy
Nagradzaj liderów i konkurencję zespołów sprzedażowych według wskaźników wydajności.
Cele osobiste
Przypisuj jasne cele pracownikom, aby uzgodnić je z celami firmy.
Cele zespołu
Porównuj przychody według prognoz i budżetów w czasie rzeczywistym.
2 miliony użytkowników prowadzi swą działalność wraz z Odoo