Witamy!
Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.
problem z uprawnieniami sprzedaży
Witam ponownie, mam problem z przypisaniem uprawnień sprzedażowych dla użytkowników.
Problem polega na pokazaniu wszystkich szans i rozmów telefoniczynych dla innych użytkowników.
Ja na koncie administratora widze wszystkie szanse i rozmowy, konto które ma identyczne uprawnienia jak konto administratora już niestety nie widzi tego. Czy ktoś ma pomysł dlaczego ? do konta tego jest przypisany menadżer sprzedaży.
niestety błąkam sie po odoo już od godziny i nie znalazłem jakichkolwiek jeszcze ustawień co do dostępu do sprzedaży.
z grup wynika ze należy praktycznie do tych samych co konto administratorskie.
nie ma filrtu wcale w polu szukaj.
zespoły sprzedaży mam zainstalowane, ustawiony zespół sprzedaży dla tych uzytkowników, szanse do zespoly przypisane a oni i tak nie widzą wszystkich szans.
////EDIT/////
sprawdziłem również możliwość udostępnienia szansy, również i tam mimo że udostępnie link to dany użytkownik nie ma możliwości zobaczenia danej szansy.
Zbadaj dokladnie które szanse widzą a których nie. To może pomóc odnaleźć odpowiedź na pytanie. Ewentualnie może jednak wykonaj update całego systemu.
Każdy użytkownik widzi tylko swoje szanse. Update Zrobiłem już. Jedynie konto admin widzi wszystkie szanse.
Dzieki Janusz! Wystarczyło utworzyć grupę, przypisać uprawnienia i dodać regułe "all leads" by zadziałało.
Ta grupa MUSI i POWINNA BYĆ!!! Jeśli jej nie ma to cała instalacja jest bardzo mocno podejrzana. Jeśli robiłeś pełne update to winna powstać w trakcie tego działania. Podejrzewać zaczynam, że najlepiej zrobisz jak zaczniesz cała instalację na czysto od początku.
niestety nie moge tego zrobić bo cały serwis jest już w użyciu. fakt że mogło się to popsuć w momencie gdy miałem wcześniejszy problem z projektami. Ogólnie to 99% rzeczy działa poprawnie, nie napisze 100% bo tak na prawdę nie korzystam ze wszystkiego a może okazać się w późniejszych czasach że coś jeszcze jest nie tak. ważne że w miarę możliwości udaje się przywracać to do normalności i przy okazji zostawiać gdzieś ślad problemów w internecie dla innych. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
- Żadne konto nie posiada uprawnień identycznych jak SUPERUSER, nawet jak nadamy mu wszystkie uprawnienia
- Sprawdź do jakich grup należy dany user
- Czy w okienku Szukaj nie masz ustawionego filtru "Moje"- tak zwykle jest on ustawiony standardowo (wykasuj ew. filtr i zobacz efekt)
- Zainstaluj sobie Zespoły sprzedaży - w ramach zespołów inaczej ustawiana jest widoczność różnych danych
Twoja odpowiedź
Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!
Bądź na bieżąco
O tym forum
Narzędzia do pytań
Statystyki
Spytał/a: 07.07.2015, 08:41 |
Oglądano: 3661 razy |
Ostatnia aktualizacja: 07.07.2015, 13:30 |
Na karcie użytkownika sprawdź jak ustawione są firmy, bieżąca i dozwolona.