Witamy!
Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.
Jak spowodować, że maile od klientów tworzą issues?
Witam,
skonfigurowałem serwer poczty przychodzącej i wychodzącej ale ni eiwem jak spowodować aby mail wysłany na adres np: pomoc@moje_odoo.pl tworzył zgłoszenia / issues w odoo. Coś takiego aby klienci mogli przesyłać pytania i zgłoszenia.
Czy jest taka możliwość?
pozdrawiam,
Piotr
Tak, jest taka możliwość. Zainstaluj moduł Issues i skonfiguruj go - w menu ustawień głownych, w podmenu Projekty, masz pole "Twórz problemy z konta poczty przychodzącej" - zaznacz je.
A wiesz może jak to zrobić w odoo 10? tam nie mamosobnej konfiguracji modułu issues?
Twoja odpowiedź
Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!
Bądź na bieżąco
O tym forum
Narzędzia do pytań
Statystyki
Spytał/a: 08.12.2016, 19:11 |
Oglądano: 3239 razy |
Ostatnia aktualizacja: 17.12.2016, 16:35 |
Dziękuję, to już zobaczyem podczas konfiguracji konta odbiorczego. Jedyną możliwą akcję do wyboru jaką widzę tam to jest " Problem w projekcie". Dla drugiej opcji - "Akcja serwera" nie widzę nic. Po takich ustawieniach nadal nie widzę aby pojawiały się jakiekolwiek problemy w systemie.