Witamy!

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

0

Scheduled calls notification [Zamknięte]

przez
Dr.One
on 06.03.2015, 14:10 836 odsłony

- Pytanie has been closed z powodu: niezwiązane z tematem lub nieaktualne

przez
Dr.One
na 16.04.2015 22:15:40

W systemie możemy ustawić datę i czas kiedy mamy umówioną rozmowę albo spotkanie, niema niestety zautomatyzowanego systemu powiadamiania. Coś takiego istnieje w kalendarzu, gdy nadejdzie "TEN" moment system wyświetla tabliczkę na ekranie z informacją.

Czy cos takiego mozna zrobić we wspomnianym przypadku "zaplanowana rozmowa telefoniczna (Scheduled call) "?


0
Janusz Stefaniak
na 06.03.2015, 21:17

Istnieje w systemie użyteczne pojęcie "Automatycznych akcji". Za jego pomocą, w zasadzie, można wyzwolić/wywołać dowolną czynność (również powiadamiania)

  • Oflaguj

owszem znalazłem, automatyczne wysyłanie maili ;) ale wolałbym coś bardziej zbliżonego do powiadamiania na ekranie jak z pokziomu kalendarza. Też można takie coś zrobić ?

Dr.One
na 06.03.2015, 21:58

Problem jest do obejścia w prosty sposób, w Scheduled Calls mamy dwa buttony Schedule other calls i Schedule a meeting można więc wykorzystać Schedule a meeting i umieszczając w kalendarzu event spowodować wyświetlenie powiadomienia. Problem uważam za rozwiązany :)

Dr.One
na 06.03.2015, 22:34

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze. Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

3 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 06.03.2015, 14:10
Oglądano: 836 razy
Ostatnia aktualizacja: 06.03.2015, 21:17