Witamy!

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

0

Potwierdzenie zamówienia

przez
Kazik
on 12.01.2018, 08:08 104 odsłony

Witam, mam takie  pytanie. Kilka dni temu miałem na fakturze Potwierdzenie zamówienia. Teraz tego nie mam. By mogł ktoś podpowiedzieć jak to przywrócić z powrotem ? :) 

Po pierwsze napisz o którą wersję systemu ci chodzi. Po drugie, nie przypominam sobie aby potwierdzanie zamówienia sprzedaży było gdzieś na fakturach.

Dariusz Żbikowski
na 12.01.2018, 09:42

Wersja 9.0c

Przy dokumencie Adres rozliczeniowy i adres dostawy

Kazik
na 12.01.2018, 10:12

Może może masz zainstalowane jakieś dodatkowe moduły, "nie oryginalne"? Ja nie przypominam sobie istnienia takiego klawisza na formularzu faktury. To już potwierdzone zamówienie sprzedaży pozwala zwykle generować dopiero fakturę, a nie odwrotnie.

Dariusz Żbikowski
na 12.01.2018, 10:29

Mam zainstalowane zarządzanie projektem, teraz juz nie bo usunąłem. Wcześniej gdy tego nie miałem wszystko było oki

Kazik
na 12.01.2018, 10:38

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze. Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

5 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 12.01.2018, 08:08
Oglądano: 104 razy
Ostatnia aktualizacja: 12.01.2018, 09:23