Witamy!

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze.

0

Automatyczne akcje

przez
Dawid Turoń
on 11.03.2018, 19:03 178 odsłony

Witam, mam problem polegający na tym iż przestały działać planowanie materiałów w magazynie. Mam ustawione stany minimalne, ścieżki, dostawców. Ostatnio planowanie zadziałało prawidłowo w listopadzie później z rożnych względów przestaliśmy to używać i nie wiem kiedy dokładnie przestało to działać. 


 


Ma ktoś pomysł jak namierzyć w czym może być problem?


0
Dawid Turoń
na 12.03.2018, 22:58

Udało mi się znaleźć problem... jest nim moduł "auditlog" i reguła dla wiadomości.
Dziękuje wszystkim za odpowiedz.

  • Oflaguj


0

Dariusz Żbikowski

--Dariusz Żbikowski--

1280
| 4 3 3
LODZ, Polska
--Dariusz Żbikowski--
Dariusz Żbikowski
na 12.03.2018, 11:06

Przypuszczam, że masz jakiś błąd w systemie, który uniemożliwia poprawne działanie tzw. cron-ów (Zaplanowane akcje). Sugeruję przejrzenie loga systemu Odoo (zwykle /var/log/odoo-server.log). 

W przypadku starszych wersji systemu często bywało np. tak, że wystarczyło mięć dwie bazy danych (jedna jakaś stara zapasowa) które widział system i jedna z nich generowała błąd (bo np. stara). Wtedy działanie cron-ów i tak się zatrzymywało dla obu baz jednocześnie.

Czy inne "Zaplanowane akcje" działąją?


  • Oflaguj


0
Tomasz
na 11.03.2018, 23:48

Witam, jeżeli chcesz sprawdzić czy automatyczne akcje są włączone to wejdź w tryb developera i później w Ustawienia > Techniczne > Automatyzacja > Zaplanowane akcje > Procurement: run scheduler - ta akcja musi być aktywna aby scheduler działał automatycznie. Można tam sprawdzić czy jest aktywny i kiedy następny raz będzie wywołany. Pole "Liczba wywołań" warto ustawić na "-1".

Proszę też sprawdź wyjątki zakupów (Inventory>Reporting>inventory exceptions) jeżeli tam nic nie ma to znaczy, że konfiguracja produktu i dostawcy jest ok, a jak są wyjątki to jest tam opisane z jakiego powodu jest błąd.

  • Oflaguj

Źle się wyraziłem nie chodziło mi o automatyczne uruchamianie planowania ale o "automatyczne" akcje które tworzy "Uruchom planowanie".

Mój problem polega na tym że tak jakby przycisk nie działał. Ani wyjątki się nie tworzą ani ruchy... nic, a jeszcze jakiś czas temu - w listopadzie działało.

Dawid Turoń
na 12.03.2018, 10:47

Twoja odpowiedź

Spróbuj dać znacząca odpowiedź. Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat pytania lub odpowiedzi, po prostu użyj narzędzia komentowania. Proszę pamiętać, że zawsze można zrewidować swoją odpowiedź - nie ma potrzeby odpowiadać na to samo pytanie dwa razy. Także prosimy, nie zapomnij zagłosować - to naprawdę pomaga wybrać najlepsze pytania i odpowiedzi!

Bądź na bieżąco

O tym forum

Forum dla profesjonalistów i entuzjastów systemu Odoo. Dyskusje, porady, opinie, komentarze. Przeczytaj wytyczne

Narzędzia do pytań

6 obserwujący

Statystyki

Spytał/a: 11.03.2018, 19:03
Oglądano: 178 razy
Ostatnia aktualizacja: 12.03.2018, 22:58